Wij zijn er weer!

Bijgewerkt: 9 dec 2018

Stichting Jozef is terug van weggeweest! In deze nieuwe editie geven wij u een update van de laatste ontwikkelingen en activiteiten.

Prospect 2018-2019

Wij kijken ernaar uit dit jaar met deze nieuwe groep aan de slag te gaan. Het programma is dit jaar iets aangepast. Wij hebben namelijk twee groepen. Een gemengde groep en een meiden groep ontstaan uit een samenwerking met Terwille.

"Nieuwe Prospects, nieuwe Ideeën, nieuwe energie"-

De  gemengde groep bestaat uit jongens en meiden die opvallend genoeg allemaal affiniteit hebben voor media en muziek. Het team wordt regelmatig getrakteerd op een klein concert. Dit jaar belooft een mooi muzikaal Prospect jaar te worden!

De tweede groep is ontstaan uit een bijzondere samenwerking met Terwille.

De organisatie ondersteund o.a. vrouwen met een prostitutie achtergrond of loverboy verleden.  Wij begeleiden een groep van vijf dappere meiden met hun opleiding. De meiden zijn ontzettend creatief en gemotiveerd. Een hechte meidenclub met humor.

Wij zijn als organisatie ontzettend dankbaar dat wij deze meiden een nieuwe kans kunnen bieden.